Inwestycja w kalendarze

W dobie marketingu i dużej potrzeby pozyskiwania klientów, nacisk kładzie się na intensywne reklamowanie swoich usług. Ewentualny nabywca tym bardziej skory jest do zakupu, im całkiem dobrze zna firmę (a przynajmniej kojarzy). Dlaczego ażeby zatem nie wykorzystać tego i zamiast ulotek dać mu gratis, z którego będzie korzystał i który będzie mu przypominał o naszej firmie? Producent kalendarzy pozwala opcję nadrukowania na kalendarz reklamy bądź logo przedsiębiorstwa.



Klient na pewno zapamięta przedsiębiorstwo i w razie czego skorzysta z jego usług, no bo w końcu będzie widywał je codziennie, w trakcie sprawdzania daty. Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent nie tylko w formule B2C, ale również B2B - są bardzo dobrze widoczne i nadają się do większych pomieszczeń. Płynie z tego kilka korzyści. Po pierwsze, możliwe że nasza firma zainteresuje kogoś pracującego w pomieszczeniu i skorzysta z naszych usług. Po drugie, klienta firmy z naszym kalendarzem może zainteresować marketing i przejrzy naszą propozycję. W związku z powyższym produkcja kalendarzy trójdzielnych jest idealną dźwignią do pozyskiwania klientów - umożliwia za relatywnie nieznaczny wkład pieniężny intensywne, codzienne oddziaływanie i zachęcanie do skorzystania z oferty firmy. Dużą zaletą jest również dyskrecja i delikatność tej reklamy. Ile razy zdarzało się, że nachalna w formie i częstotliwości przekazu marketing zapadała w pamięci, niemniej jednak skojarzenia z nią były skrajnie negatywne. Jedyne do czego taka reklama zachęcała, to do omijania szerokim łukiem danego sklepu. Kalendarze trójdzielne reklamowe można wykorzystać przy różnego rodzaju eventach, też jako formę nagrody za konkurs. W teraźniejszych czasach prawie każde przedsiębiorstwo będzie miało gadżety tego typu na swoim zapleczu, bo jest to jeden z najłatwiejszych możliwości na dokonywanie narastającej liczny transakcji i pozyskanie przychodu na wystarczającym poziomie.
Źródło: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio-kalendarze-trojdzielne.

0 komentarze:

Prześlij komentarz