Promocja w innowacyjnym biznesie już od wielu lat opiera się przede wszystkim na działaniach w internecie. ładna i funkcjonalna strona internetowa , a ponadto profile na wszystkich możliwych stronach dających dostęp do nabywców to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą ze stuprocentową pewnością gwarantuje usługa Wyszukiwarkę AdWords.
Warto dowiedzieć się, co tak w rzeczywistości wyróżnia ten program od klasycznych systemów podmiany bannerów i linków, które na 100 procent są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu z całkowitą czyli stu procentową pewnością należy wskazać na funkcjonalność takiej reklamy. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty jedynie wtedy, kiedy poszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeśli zatem dana osoba poszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten metodę taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym czynnikiem, który sprawia, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, ale jedynie i tylko za faktyczne kliknięcia. Stwarza to, iż płacimy wyłącznie za prawdziwe odwiedziny na naszej stronie. Bacząc na wspomniany fakt, iż z pewnością nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt promocji szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
Warto dowiedzieć się, co tak w rzeczywistości wyróżnia ten program od klasycznych systemów podmiany bannerów i linków, które na 100 procent są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu z całkowitą czyli stu procentową pewnością należy wskazać na funkcjonalność takiej reklamy. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty jedynie wtedy, kiedy poszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeśli zatem dana osoba poszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten metodę taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców wyłącznie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym czynnikiem, który sprawia, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, ale jedynie i tylko za faktyczne kliknięcia. Stwarza to, iż płacimy wyłącznie za prawdziwe odwiedziny na naszej stronie. Bacząc na wspomniany fakt, iż z pewnością nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt promocji szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
0 komentarze:
Prześlij komentarz